Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na Türkiye Gençlik Vakfı Aydın İl Temsilcisi Umut Özcan ve yönetim kurulu üyeleri nezaket ziyaretinde bulundu.
Ziyarette Özcan ve yönetim kurulu üyeleri, Çerçioğlu’nu Aydın’da gerçekleştirdiği başarılı çalışmalarından dolayı tebrik etti ve başarılarının devamını diledi. Çerçioğlu ise Özcan ve yönetim kurulu üyelerine nazik ziyaretleri için teşekkür etti.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
More Stories
27 Yıllık Sorun Tarih Oluyor: Başkan Dutlulu Akhisar’daki Altyapı Yatırımını İnceledi
Halk Ege Et Mobil Vatandaşların Hizmetinde
Emekli polislerimize yeni sosyal yaşam alanı